А така е започнало всичко- ФИАТ 500 Тополино (Мишлето) 1936

Теми свързани с любимият ни Фиат 126п
Отговори
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3030
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

А така е започнало всичко- ФИАТ 500 Тополино (Мишлето) 1936

Мнение от DeYaN »

Fiat 500 A
1936 - 38

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

http://www.zuckerfabrik24.de/fiat/fiat500A_2.htm

... и така нататък и така нататък, та до Фичо 126 :wink:

[/img]


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3030
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN »

Така ще изглежда нашето клубно тополино като го спретнем:lol:

Изображение

И за Божура едно :wink:

Изображение

...нека бъдат две :twisted:

Изображение

последно, да са три :o

Изображение


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3030
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN »

FIAT 500 "TOPOLINO"
1936 - 1948

569 куб.см, 4-цилиндров редови, водно охлаждане

13.5 к.с. при 4000 об/мин

4 предавки

хидравлични спирачки, барабанни

размери 3.215 / 1.275 / 1.377 MM

тежи 510 кг.

джанти и гуми 2.5 X 15 / 4.00 - 15

разход 5,5 л/100 км.

макс. скорост 85 км/ч

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
dAnI
сър Фичо
Мнения: 1174
Регистриран: 02/08/2005, 12:44
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от dAnI »

Ехх Деяне, Деяне :shock:
Леле какви уродяги са тези хотроди :twisted:

Много ми е интересно как една толкова масивно изглеждаща кола тежи само 500 кила :idea:


DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3030
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN »

Един реставриран герой :)
НСУ/ФИАТ 500 спайдер-спорт

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

http://www.karetny-dvor.ru/fiat.htm

Изображение

Изображение
Последна промяна от DeYaN на 17/01/2006, 18:40, променено общо 1 път.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3030
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN »

Най-малкият сериен автомобил

Изображение

НАЙ-МАЛКИЯТ СЕРИЕН АВТОМОБИЛ –това е „ФИАТ-Чинкуеченто”, по-известен като „Тополино” (в превод – „Мишле”)

Историята на този автомобил започва през 1915 година, когато ФИАТ проектира малолитражно автомобилче с малки размери, но Първата световна война прекратила този проект. И едва през 1918 в рамките на програма за промишлено преструктуриране на ФИАТ, названието „Чинкученто” („Петстотин”) получава живот.

Ставало въпрос за четирицилиндров „мъник”, който дал живот и на два други прототипа, но така и не влязъл в производство. Доста изпреварил времето си и бил далече от тогавашното търсене на пазара. Проектът „Тополино” в окончателния си вид е реализиран в 1934 година, 2 години преди официалното представяне на малолитражката на световната общественост. На 15 юни 1936 година ФИАТ официално пуска на пазара своя пръв малолитражен автомобил с име „Чинкуеченто” (обемът му бил 569 куб.см). Моментално добил безпрецедентна популярност в Италия и чужбина, особено в Англия. Прозвището на колата, напомняща героя на Уолт Дисни – мишлето Мики (Мики Маус), покорило Италия. Изборът се стоварил именно на този прякор, тъй като със своите размери и силует страшно приличал на симпатично пъргаво мишленце.

„Тополино” се превърнал във всенароден любимец, за него си мечтали всички млади, всички бъдещи автомобилисти. Още повече той привлякъл вниманието на художниците, писателите, издателите, производителите, които използвали образа на автомобила в най-различни области.

Благодарение на изключително ниската си цена „Чинкуеченто” бил на практика достъпен за всички слоеве на обществото и като потвърждение на неговия успех е фактът, че от 1936 до 1948 са продадени повече от 122.000 автомобила.

САМЫЙ МАЛЕНЬКИЙ СЕРИЙНЫЙ АВТОМОБИЛЬ

– это «ФИАТ-Чинквиченто», более известного как «Тополино» (в переводе – «мышонок»).

История автомобиля началась в 1915 году, когда ФИАТ спроектировал малолитражный автомобильчик маленьких размеров, но первая мировая война остановила этот проект. И только в 1918 году в рамках программы промышленной конверсии ФИАТа проект, названный «Чинквиченто"» («Пятьсот»), был воплощен в жизнь.

Речь шла о четырехцилиндровом «малыше», давшем жизнь двум другим прототипам, но не вышедшем в производство. Он слишком опережал свое время и был далек от тогдашних требований рынка. Проект «Тополино», в окончательном его виде, был реализован в 1934 году, за два года до представления малолитражки мировой автообщественности. 15 июня 1936 года ФИАТ официально выпустил на рынок свой первый малолитражный автомобиль с названием «Чинквиченто» (объем его двигателя составлял 569см3). Он моментально обрел беспрецедентную популярность в Италии и за рубежом, особенно в Англии. Италию покорило прозвище машины, напоминавшее знаменитого персонажа Уолта Диснея - мышонка Микки. Выбор был остановлен именно на этом прозвище, т.к. своими размерами и очертаниями автомобильчик был похож на симпатичного шустрого мышонка.

«Тополино» стал всенародным любимцем, о нем мечтала вся молодежь, все будущие автомобилисты. Более того, он привлекал внимание художников, писателей, издателей, промышленников, которые использовали образ этого автомобиля в самых разных областях.

Благодаря довольно низкой цене «Чинквиченто» был доступен практически для всех слоев населения, и подтверждением его успеха является то, что с 1936 до 1948 года было продано свыше 122.000 автомобилей.

http://www.autokam.ru/history/8
Последна промяна от DeYaN на 07/02/2009, 16:11, променено общо 2 пъти.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3030
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN »



Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3030
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN »

Една тема на повече от три годинки :) Но молбите ни бидоха чути и вече имаме клубар с първото Малко Фиатче и първата толкова малка масова кола въобще в Света :D

cantonercata, Тоше, ще помагаме с каквото можем за възкресяването на Мишока :P


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
Потребителски аватар
niko
пораснал Фичо
Мнения: 40
Регистриран: 04/04/2011, 17:11
Местоположение: софия
Контакти:

Re: А така е започнало всичко- ФИАТ 500 Тополино (Мишлето) 1

Мнение от niko »

Може ли да видя снимки на клубното?По-добре според мен го направете в оригиналния му вид.


DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3030
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: А така е започнало всичко- ФИАТ 500 Тополино (Мишлето) 1

Мнение от DeYaN »

Няма движение по проекта... :oops: купето все още стои върху гаража, оставено на милостта на стихиите. Тошко не е писал оттогава. Бая мераклия беше, но явно студентският живот го е повлякъл. Доколкото си спимням от оригиналните части само джанти му липсваха. Абе всичко опира до финикийците.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
Потребителски аватар
RADI_1990
Фичо сан
Мнения: 371
Регистриран: 18/09/2011, 11:46
Местоположение: София, Люлин 10
Контакти:

Re: А така е започнало всичко- ФИАТ 500 Тополино (Мишлето) 1

Мнение от RADI_1990 »

Колеги ето и новото раждане на знаменития "дядо" на нашия Фърби: http://axm-auto.com/news.php?news_id=153&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Новото Тополино, не е каквото очквах но пак е нещо :)


Поздрави!

/Ради Иванов/
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3030
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: А така е започнало всичко- ФИАТ 500 Тополино (Мишлето) 1936

Мнение от DeYaN »

Тази година Малките Фиати стават на 80 годинки!!! Това е повод се празнуване :mrgreen:
Topolino 126 1936.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3030
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: А така е започнало всичко- ФИАТ 500 Тополино (Мишлето) 1936

Мнение от DeYaN »

Наши войници край Сф Тополино:
FB_IMG_1493574179739.jpg
Табелката БД е поставяна на коли, мобилизирани през войната (1939-1945) за армията и военната администрация в окупираните територии.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост