ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126 & GIANINNI

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126 & GIANINNI

Мнение от DeYaN » 28/03/2007, 18:34

Нещо ми прещрака да пусна една темичка само за дребните Абарти :arrow: 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126

Ето тука една обява от мобиле.де Ето така се харчат истинските оригинални Абартчета :P

Fiat Abarth 595

EUR 32.500
Verhandlungsbasis

Daten:
Gebrauchtfahrzeug, - Oldtimer, 1.000 km, 46 kW (63 PS), Benzin, Schaltgetriebe, Erstzulassung: 07/70, weiß, 2/3 Türen

Beschreibung:
Wir verkaufen von Privat unseren original Abarth. Das Fahrzeug ist in Italien zugelassen, steht aber zur Zeit in der Nähe von Hamburg. Er ist einer von 50 in Italien registrierten Fahrzeugen. Die Fahrgestellnr. Fiat ist 2471697 und die Abarth Nr. ist 2684. Das Fahrzeug wurde 2003 von Adolfo (Bologna) komplett umgebaut und mit einem getunten Motor, neuem Fahrwerk, neuer Auspuffanlage und einer geänderten Getriebeübersetzung ausgestattet. Alle Originalteile incl. Motor sind vorhanden und das Fahrzeug kann jederzeit wieder in den Originalzustand zurück gebaut werden. Der Abarth ist in Italien zugelassen. Eine Zulassung in Deutschland wäre möglich. Der Preis ist verhandelbar!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

drujina_polskaq
пораснал Фичо
Мнения: 32
Регистриран: 27/02/2007, 21:25
Местоположение: ПЛОВДИВ
Контакти:

Мнение от drujina_polskaq » 28/03/2007, 20:33

лудооооооооооооооо!!!!!ма така кат гледам хубавите неща май наистина са и на хубави цени. бе тоя двигател има ли нещо общо с тоя кат на наще фичета



Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 28/03/2007, 22:50

Ето една статийка :arrow:

Карло Абарт през 1963 представя 595, на базата на Fiat 500 D. Замислена е като спортна кола, на която всеки може да се наслади. Fiat 500 D е оборудван с двуцилиндров с вертикални цилиндри двигател, който освобождава 18 к.с. Абартовата версия достига до 28. Следващият по ред е 695, който стига още по-далече – до 32 коня. Моделът 695 SS със своите 38 к.с. в нормално състояние е върхът от поредицата. С малко допълнителни фини настройки мощността надхвърля 50 коня!

695 е със специални цилиндри. Смукателните и изпускателните пътища са полирани. Новите пружини на клапаните и спортния разпределителен вал повишават оборотите на мотора. Модификациите след двигателя продължават с окачването, спирачките и повечето от останалите механични елементи.

Показаният жълт екземпляр е със 689 кубиков двуцилиндров двигател, който развива 38 к.с. Обявен е на търг през 2006 от RM Auctions в Монтерей, Калифорния. Очакваше се да достигне цена около $15,000-$20,000. В крайна сметка е продаден за $30,800.

1972 Fiat Abarth 695 SS Berlina
Year 1972
Make Fiat
Model 695 SS Berlina
Tuner Abarth
Engine Location Rear
Drive Type Rear Wheel

Chassis / Engine Numbers Shown
Chassis Number 110F5129061
Engine Number 2906

Engine
Engine Configuration I
Cylinders 2
Aspiration/Induction Normal
Displacement 689.00 cc | 42 cu in. | 0.7 L.
Horsepower 38.00 BHP (28 KW)
HP / Liter 54.3 BHP / Liter
Fuel Type Gasoline - Petrol
Fuel Feed Carburetor
Solex Carburetor

Standard Transmission
Gears 4
Transmission Manual

Dimensions
Doors 2
Exterior
Length 2.971 m | 117 in. | 2971.8 mm.
Width 1.321 m | 52 in. | 1320.8 mm.
Height 1.321 m | 52 in. | 1320.8 mm.
Wheelbase 1840.001 mm | 72.4 in.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 29/03/2007, 00:01

Fiat Abarth 595 Berlina (1963-1970)

593.7cc
73.5×70.0mm
9.5 : 1
Solex C28PBI
27hp/5000rpm
5kg-m/3500rpm
470kg
121 km/h
0 a 80 km/h: 14 sec
0 a 100 km/h: 25,4 sec
Километър от място 42 сек

Fiat Abarth 595 SS (1964-1971)

593.7cc
73.5×70.0mm
10 : 1
Solex 34PBIC
32hp/5000rpm
470kg
130 km/h

Fiat Abarth 595 SS Assetto Corsa (1966-1971)

593.7cc
73.5×70.0mm
10 : 1
Solex 34PBIC
32hp/5000rpm


Fiat Abarth 695 Berlina (1964-1966)

689.5cc
76.0×76.0mm
8.5: 1
Solex 28PB
30hp/4900rpm
470kg
130 km/h

Fiat Abarth 695 SS (1965-1967)

689.5cc
76.0×76.0mm
10.5 : 1
Solex 34PBIC
38hp/5350rpm
485kg
140 km/h


Fiat Abarth 695 SS Assetto Corsa (1966-1972)

689.5cc
76.0×76.0mm
10.5 : 1
Solex 34PBIC
38hp/5350rpm
500kg

На неразбираеми езици, ама пак бива
http://club.fiat500.free.fr/HISTOIRE/histoire.html
http://www.500mania.biz/pages/dati/dati ... SSASSCORSA
http://www.motorlegend.com/competition/ ... ,8330.html
http://digilander.libero.it/Volantino/Abarth/595.htm

http://www.asphalte.ch/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
Последна промяна от DeYaN на 16/10/2009, 16:21, променено общо 1 път.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 29/03/2007, 00:41

Още малко "тайни" :)

На 595 коляновият вал е същият като на 126 - ход 70мм

На 695 обаче коляновият вал е с ход 76мм, повишава работния обем, а и въртящият момент отива на добре :P цената му е 1100 евро.

Разпределителните валове както следва:

595 - 35/75 - 290 градуса

595 SS - 40/80 - 300 градуса

695 - 40/85 - 80/45 - 305 градуса

И трите по 220 евро

Специални сдвоени цилиндри 500 евро
Abarth 595cc - Ø 73,5 mm
Abarth 695cc - Ø 76 mm
Изображение

Бутала 400 евро
Изображение


Абе може и по-тънко да се мине :lol:


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
dAnI
сър Фичо
Мнения: 1174
Регистриран: 02/08/2005, 12:44
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от dAnI » 29/03/2007, 10:22

:twisted:
Малкия звяр от Сакар планина :twisted: :twisted: :twisted:



Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 29/03/2007, 11:18

:) Айде и предницата да видим! Ех, този чичко Карло :twisted:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 15/04/2007, 17:42

Още малко история, за сега без превод :)


To promote their extensive catalogue of Fiat aftermarket products, Abarth created this 500 to showcase show fast they could make an entry level car go. Afterwards, Fiat was impressed enough to order 100 copies and offer them through the local dealers.

Once the Fiat Nuova 500 was launched in 1957, its iconic shape and economic, two cylinder engine made it a staple of Italian motoring. The larger Fiat 600 would later become Abarth's signature car and its inline-4 engine went on to power Abarths for the extended life of the company.

Abarth applied himself to the small 500 engine, but did not increase capacity, instead opting for more finess through mild tuning which included a higher compression ratio, larger Weber carburetors, and exhaust system. These changes increased the original 13 bhp from 21 to 27 bhp.

While the Nuova 500 had nowhere near the performance associated with the Abarth name, it demonstrated what was possible and probably helped sell more Fiat accessories. This was further emphasized by a particular example which was tuned to 27 bhp using a special hemispherical cylinder head. It was flanked by a huge 'FIAT ABARTH 500' script on the sides and was given a seven day demonstration run from February 13th till the 20th at the Monza Autodromo. During the week, it was driven by the many of the press and people associated with building the car. Achieved an average speed of 108 kph, Abarth garnered acclaim by both the local and international press.

After the runs, which broke six records in all, Fiat became interested and offered Abarth rewards for future victories in motor sport. Shortly thereafter, Abarth prepared cars such as the 595, 695 and 1000 to contest the 750cc, 850cc and 1000cc classes.

Bibliography and Further Reading

Braden, Pat & Schmidt, Greg. Abarth Fiat Simca Porsche Street Race Record, Osprey, United Kingdom: 1983.
Cosentino, Alfred. Abarth Guide, Nigensha Publishing, Japan: 1984.
Greggio, Luciano. Abarth, the man, the machines, Giorgio Nada Editoire, Italy: 2002.

Story by Richard Owen for Supercars.net

Изображение

engine Inline-2
position Rear Longitudinal
aspiration Natural
valvetrain Pushrod, OHV
fuel feed 1 Weber 26IMB Carburettor
displacement 479 cc / 29.2 cu in
compression 10.5:1
power 19.4 kw / 26 bhp @ 5000 rpm
hp per litre 54.28 bhp per litre
bhp/weight 59.09 bhp per weight
drive wheels RWD
body / frame Unit Steel
front brakes Drums
rear brakes Drums
front tire size 125X12
rear tire size 125X12
steering Worm & Sector
f suspension Independant w/Upper Trailing Arms, Transverse Leaf Springs, Hydraulic Dampers
r suspension Independant w/Upper Trailing Arms, Coil Springs, Hydraulic Dampers
weight 440 kg / 970 lbs
wheelbase 1840 mm / 72.4 in
front track 1121 mm / 44.1 in
rear track 1135 mm / 44.7 in
length 2970 mm / 116.9 in
width 33528 mm / 1320 in
height 33020 mm / 1300 in
top speed 118 kph / 73.3 mph


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 25/05/2007, 13:07

Който още не си е купил първия брой на Топ Гиър на български, може да го направи, няма да съжалява :wink:

Ето кой се класира на 18-то място в ТОП 100 на най-бързите ("Класация напълно в духа на Топ Гиър. Колите не са подредени по максимална скорост или ускорение. подредени са по емоция и значение в автоиндустрията...") :arrow:

№18

FIAT 695SS ABARTH

Много по-вулгарен, отколкото изглежда

38 к.с. Това е всичко, което разположеният отзад и с въздушно охлаждане двигател на 695SS ABARTH може да даде. Трябва да го карате навсякъде на пълна газ, с крак, заровен в стелката, защото отнема години, докато си върне първоначалната скорост обратно... и точно това е готината част. Ниска скорост, голяма усмивка!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 25/11/2008, 17:17

"Старо" клипче за FIAT 500 ABARTH :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=HvWXt3-4Xls


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 03/12/2008, 22:04

Как едно добро старо Фиатче става Абартче :devil:

Густо в няколко части:

І :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=d5oIPpni ... re=related

І и 1/2:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=jWS-sg8M ... re=related

ІІ:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=9DXG_zuq ... re=related

ІІІ:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=C5oE52ur ... re=related

ІV :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=6HutR4op ... re=related

Малко е кофти да скибаш, че някой те води една-две дължини в осъществяването на мечтите :roll: Но ний се борим :twisted: Пуснах левче в касичката :562:


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
dAnI
сър Фичо
Мнения: 1174
Регистриран: 02/08/2005, 12:44
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от dAnI » 08/12/2008, 10:59

Е това е проект бачооо :twisted:



Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 28/02/2009, 23:12

Технически характеристики
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от DeYaN на 09/01/2010, 22:13, променено общо 2 пъти.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

126ani
новоизлюпен Фичо
Мнения: 14
Регистриран: 23/02/2009, 01:24
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от 126ani » 11/03/2009, 21:48

Темата е много интересна!!!
Някой карал ли е това бижу?



Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 05/11/2009, 10:32

Продължение на холандския сериал: "Как едно добро старо Фиатче става Абартче" :twisted:

V :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=cd1Ts1pH ... re=related

:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=2N6V9ranmk8&feature=fvw

VІІ :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=_As0L2z- ... re=related

VІІІ :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=DntV4u4S ... re=related

Профилът на тоя фен в тубата
:arrow: http://www.youtube.com/user/dutchabarth

И сайтчето му :arrow: http://www.fiat500.tk/


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост