ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126 & GIANINNI

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 01/12/2009, 20:30

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 13/04/2010, 01:21

http://digilander.libero.it/jurikiara/A ... ?t=3809013


Колко ли трябва да слушка малчуганчето, да би получило от деда си Мраз Сassetta 595 !?!?!?
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от DeYaN на 27/04/2010, 00:03, променено общо 1 път.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 13/04/2010, 19:40

Вдъхновен от горната снимка на "щайга Абарт" :) , за пореден път разрових да видим дали ще се изнамери някъде списък какво е имало вътре и взе, че се появи :twisted: Брависсимо :D (Не са много пълни данните, но пак бива).

Кит Абарт - история, цени и съдържание



Kit Abarth - storici, costi e contenuti

Un grazie a "L'auto italiana" e ai depliant e libretti di uso e manutenzione originali dei rispettivi modelli e al forum http://www.500forum.it

I colori storici Abarth, "Rosso medio 115", "697 grigio cenere", 223 "Bianco"

Cassetta di trasformazione Nuova 500 e Nuova 500 D in Fiat Abarth 500
Prezzo lire 66.500
Non richiede l'omologazione all'Ispettorato della Motorizzazione Civile, perchè non aumenta la cilindrata.
Contiene:
-due pistoni e relativi segmenti
-marmitta a doppia uscita
-riparo marmitta in lamiera nera
-coppa olio
-scritte e scudetti
-calandra a freccia
-guarnizioni e rondelle specifiche

SPECIFICHE TECNICHE
Potenza: 19,5 CV a 5000 giri/min.
Coppia massima: 4,8 kgm a 2800-3000 giri/min.
Rapporto di compressione: 6,2:1
Alimentazione
Carburatore: Weber 26 IMB, diffusore 20 mm, getto massimo 1,00 mm, pozzetto F6
Distribuzione
Aspirazione: apre: 40° prima del p.m.s.
chiude: 77° prima del p.m.i.
Scarico: apre: 71° prima del p.m.i.
chiude: 30° prima del p.m.s.
Lubrificazione
Coppa olio: in alluminio, capacità kg. 2,9
Prestazioni
Velocità massima: km/h 100
Limiti di velocità:
in I marcia 31 km/h
in II marcia 51 km/h
in III marcia 80 km/h
in IV marcia 100 km/h
Consumo norma CUNA: litri 4 per 100 km.

Cassetta di trasformazione Nuova 500 D in Fiat Abarth 595
Prezzo lire 109.000
Contiene:
-blocco cilindri
-pistoni e relativi segmenti
-albero a cammes
-molle valvole maggiorate
-carburatore Solex C 28 PBJ
-coppa olio
-guarnizioni e viti specifiche
-scritte, scudetti e calandra

SPECIFICHE TECNICHE
Cilindrata: cmc 593,707
Alesaggio: mm 73,5
Corsa: mm 70
Potenza: 27 CV a 5000 giri/min.
Coppia massima: 5 kgm a 3500 giri/min.
Rapporto di compressione: 9,5:1
Carburatore: Solex C 28 PBJ
Candele: Champion L5
Velocità massima: oltre 120 km/h
Consumo norma CUNA: litri 6 per 100 km.

Cassetta di trasformazione Fiat Abarth 595 in Fiat Abarth 595 SS
Prezzo lire 57.000
Contiene:
-coperchio testa cilindri
-carburatore Solex C 34 PBIC
-tirante e testa per giunto sferico
-distanziatore per supporto motore
-raccordo per sfiato olio
-manicotto in gomma
-dadi, guarnizioni, prigionieri e fascette specifici
-scritte e calandra

SPECIFICHE TECNICHE
Motore
Cilindrata: cmc 593, 707
Corsa: mm. 70
Alesaggio: mm. 73,5
Potenza massima: 32 CV a 6000 giri/min.
Coppia massima: 5,2 kgm a 3500 giri/min.
Carburatore: Solex C 34 PBIC
Capacità coppa olio: litri 4
Candele: Marelli CW 240 N
Freni
A tamburo (a richiesta a disco all’avantreno) a comando idraulico.
Superficie frenante: cmq 432
Pneumatici: anteriori 125-12
Posteriori 135-12
Peso a vuoto: kg. 485
Prestazioni
Velocità massima: oltre 130 km/h
Consumo norma CUNA: litri 7,2 per 100 km

Cassetta di trasformazione Nuova 500 D in Fiat Abarth 595 SS
Prezzo lire 152.000
Contiene le medesime componenti delle precedenti cassette, in più sono disponibili a richiesta:
-il cruscotto a quattro strumenti, 35.000 lire
-il volante in legno, 19.000 lire
-i freni a disco anteriori, 50.000 lire (la serie)
-le ruote in lega leggera Campagnolo Abarth, 22.500 lire (cad.)
-le ruote in lamiera d’acciaio, 12.000 lire (cad.)
-il rapporto al ponte 8/39, 25.000 lire

Le prestazioni ottenute sono le medesime della precedente cassetta.

Fiat Abarth 695 – Caratteristiche Tecniche
Motore a due cilindri longitudinale verticale a ciclo otto, quattro tempi, montato posteriormente a sbalzo
Alesaggio: mm. 76
Corsa: mm. 76
Cilindrata: cmc 689,5
Camera di scoppio con forma a tetto
Rapporto di compressione: 8,5:1
Raffreddamento: a circolazione forzata d’aria
Carburatore: Solex C 28 PB, diametro diffusore 25 mm.
Candele: Marelli CW 240 N
Potenza massima: 30 CV a 4900 giri/min.
Coppia massima: 5,5 mkg a 3500 giri/min.
Velocità media stantuffo: metri 12,41 al secondo
Potenza specifica: CV/litro 43,51
Rapporto peso/potenza: kg. 16,7 per CV
Distribuzione
A valvole in testa, aste e bilancieri
Trasmissione
Trazione: posteriore
Frizione: monodico a secco
Cambio: a 4 velocità e retromarcia, II, III e IV con facilitatori d’imbocco
Ponte: a rinvio elicoidale
Rapporto al ponte: 8/41
Rapporti: I marcia 3,700
II marcia 2,067
III marcia 1,300
IV marcia 0,875
Retromarcia 5,140
Freni
A tamburo a comando idraulico con dispositivo di recupero automatico del giuoco.
Pneumatici
Anteriori: 125-12 a bassa pressione
Posteriori: 135-12 a bassa pressione
Prestazioni
Velocità massima: 130 km/h
Consumo norma CUNA: litri 6 per 100 km.

PARTI SOSTITUITE DALLA ABARTH
-coppa olio
-supporti cuscinetti di banco
-cilindri
-albero motore
-pistoni
-albero distribuzione
-viti registro punterie
-valvole
-molle valvole
-ingranaggio comando spinterogeno
-candele
-molle frizione
-cerchi ruote
-pneumatici

PARTI MODIFICATE DALLA ABARTH
-testata
-basamento
-bielle
-volano motore
-filtro aria

http://www.cinquecentisti.com/forum/mod ... enuti.html


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Firious Fi4o
новоизлюпен Фичо
Мнения: 18
Регистриран: 15/12/2009, 16:35
Местоположение: kyustendil
Контакти:

Мнение от Firious Fi4o » 19/04/2010, 20:35

:D Лудаци :D :shock:



Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN » 27/04/2010, 00:22

Италианче твърди, че са спецификациите на всички модификации...

FIAT ABARTH 595

Presentazione: 1963
Termine produzione:1970
Alesaggio e corsa: 73,5x70 mm
Cilindrata totale: 595 cm3
Potenza massima a regime: 27 CV a 5000 giri/min
Carburatore: Solex C 28 PBJ
Capacità coppa olio: 4 litri
Candele: Marelli CW 240 N
Superficie frenante: 432 cm2
Peso a vuoto (omologato): 485 kg
Velocità massima: 121 km/h
Accelerazione da 0 a 80 km/h: 14 sec
Accelerazione da 0 a 100 km/h: 25,4 sec
Chilometro con partenza da fermo: 42 sec
Prezzo: £. 595.000 (307 Euro)
Cruscotto combinato: £. 35.000 (18 Euro)
Ruote in lega Campagnolo Abarth: £. 22.500 (12 Euro) cadauna



FIAT ABARTH 595 SS


Presentazione: 1964
Termine produzione:1971
Alesaggio e corsa: 73,5x70 mm
Cilindrata totale: 595 cm3
Potenza massima a regime: 32 CV a 6000 giri/min
Carburatore: Solex 34 PBIC
Capacità coppa olio: 4 litri
Candele: Marelli CW 240 N
Peso a vuoto (omologato): 485 kg
Velocità massima: 130 km/h
Prezzo: £. 650.000 (336 Euro)
Cruscotto combinato: £. 35.000 (18 Euro)
Ruote in lega Campagnolo Abarth: £. 22.500 (12 Euro) cadauna
Rapporto al ponte 8/39: £. 25.000 (13 Euro)




FIAT ABARTH 695


Presentazione: 1964
Termine produzione:1966
Alesaggio e corsa: 76x76 mm
Cilindrata totale: 689 cm3
Potenza massima a regime: 30 CV a 4900 giri/min
Carburatore: Solex 34 PBIC
Capacità coppa olio: 4 litri
Candele: Marelli CW 240 N
Peso a vuoto (omologato): 485 kg
Velocità massima: 130 km/h
Prezzo: £. 640.000 (330 Euro)





FIAT ABARTH 695 SS


Presentazione: 1965
Termine produzione:1967
Alesaggio e corsa: 76x76 mm
Cilindrata totale: 689 cm3
Potenza massima a regime: 38 CV a 5200 giri/min
Carburatore: Solex 34 PBIC
Capacità coppa olio: 4 litri
Candele: Marelli CW 240 N
Peso a vuoto (omologato): 485 kg
Velocità massima: 140 km/h
Prezzo: £. 695.000 (359 Euro)
Cruscotto combinato: £. 35.000 (18 Euro)
Ruote in lega Campagnolo Abarth: £. 22.500 (12 Euro) cadauna
Volante con corona in legno: £. 19.000 (10 Euro)
Freni anteriori a disco: £. 50.000 (26 Euro)
Tettuccio in laminato plastico: £. 75.000 (39 Euro) Montato all'origine; £. 145.000 (75 Euro)




FIAT ABARTH 595 SS ASSETTO CORSA


Presentazione: 1966
Termine produzione:1971
Stesse caratteristiche della 695 (595) SS tranne:
Carreggiata anteriore: 1161 mm




altri modelli prodotti


1957-1967 Fiat Abarth 500 Berlina
1966-1972 Fiat Abarth 695 SS Assetto Corsa (base 500F)
1969 Fiat Abarth 595 Lusso
1970 Fiat Abarth 595 Competizione
1970 Fiat Abarth 595 Lusso Competizione
1970 Fiat Abarth 695 SS Competizione
1970 Fiat Abarth 695 SS Lusso Competizione


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

dragito84
новоизлюпен Фичо
Мнения: 3
Регистриран: 18/05/2010, 13:49
Контакти:

Re: ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126

Мнение от dragito84 » 20/05/2010, 16:21

kolegi smenix kolqnovala i lagerite zatvorixgo nalqx maslo dnes go razdvijix malko trudno varti naraka a sklu4 varti ot novite lagerilie tova



Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126

Мнение от DeYaN » 20/05/2010, 17:27

Колега!!! Нещо няма да се разберем :evil: Това ти е второто провинение. Влизай в правия път! Прочети правилата и не тероризирай обитателите на това форумче!!!

:arrow: viewtopic.php?f=12&p=12718#p12718" onclick="window.open(this.href);return false;

Ако случайно не разбереш написаното в това и предното мнение, съм ти пратил и лично съобщение със същите препоръки!!!


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126

Мнение от DeYaN » 13/02/2011, 00:05

Малко красота :P
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126

Мнение от DeYaN » 13/02/2011, 00:27

1963-1964 595-595SS BERLINA
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126

Мнение от DeYaN » 13/02/2011, 00:54

Статийка:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
danchovek
сър Фичо
Мнения: 690
Регистриран: 23/09/2005, 10:54
Местоположение: София/Sofia
Контакти:

Re: ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126

Мнение от danchovek » 13/02/2011, 10:22

Пожелавам ви такива двигателчета!


Уважение всекиму - страх никому!

If yоu want it, come and get it!

Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126

Мнение от DeYaN » 14/02/2011, 20:01

Абартово моторче с радиална глава:
d71de9a232b8b76a.jpg
radiale 695.jpg
695RADIALEF.jpg
695RADIALE.jpg
PICT4387.JPG
PICT4393.JPG
PICT4394.JPG
PICT57.JPG
PICT4399.JPG
PICT29.JPG
PICT4401.JPG
PICT4402.JPG
PICT4403.JPG
PICT4404.JPG

Това, което намерих като инфо е, че е една от последните разработки на Абарт за 595/695, тъй като на 15 октомври 1971 Абарт бива закупен от ФИАТ. Представена е през януари 1971, а през юли е хомологирана. Полусферичната камера е от типа на Алфа Ромео и гарантира по-висок въртящ момент.

Ентусиазмът на всички "тунери" бързо се изпарява, понеже монтирането на главата се оказва не лека задача...

Не се знае много и за крайните резултати, но при тест от 200 обиколки на максимума моторът не е дал никакви дефекти.

Споменават и за "конкуренция" между подразделението и фирмата майка...

Абе майката си трака... на 126 по мотора само това да бяха подобрили като нов модел наследник на 500... За срамотиите остава допотопна концепция и колянов вал смятан за 500куб.см...

Предимствата на полусферичната камера са, че газовете се завъртат балгоприятно. Губи се малко от предимството, понеже свещта не е между клапаните, а отстрани, но не може да се сложи централно, защото пречи сложната система от кобилици. Тя пък от своя страна обезсмисля малко цялото упражнение, защото се появяват много движещи се и триещи се части, от което пада ефективната мощност...

Всъщност Абарт са тествали и прототип с горен разпределителен вал, но е било "сложно" за масово производство, понеже е трябвало да се проектира съвсем различна маслена помпа, на друго място... Иначе при тестовете прототипът оправдава очакванията и дава чудесни резултати...

Така в крайна сметка нищо от това не влиза в серийно производство и тутто финито... Чао, бамбини!

ПП - Ако бяха си свършили работата... нямаше да дишаме праха на японците :uh: :P

Относно карбураторите и разпределителния вал на Радиале:
Taratura Radiale 2 cil 72 dpi piccolo.jpg

http://bicilindriche.blogspot.bg/2011/1 ... diale.html
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Потребителски аватар
YaMaHa_YzF-R1
Фичо сан
Мнения: 438
Регистриран: 07/06/2006, 12:54
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126

Мнение от YaMaHa_YzF-R1 » 14/02/2011, 21:41

Ехеееее, ние откъде да се здобием с такава глава :) ауспуха садира :))))



Потребителски аватар
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 2814
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126

Мнение от DeYaN » 03/05/2011, 19:43

Polski FIAT 126p Abarth - абартовото е, че са купили от Италия кита за модифициране и така се е получил. Има няколко такива направени навремето. Може да си представите в онези години какво чудо е било това, да вкараш килим или обувки е било приключение :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=S0-VaglN ... 80C7E88795

Във втората част показва двигател на OBR, които се занимават със заводски тунинг - всъщност подготовка на коли за рали. Машинката е с радиална глава, горен разпределителен вал и полусферични камери... Определено е по-добро от Абартовия аналог, който е с долен вал (малко по-горе на снимките). Еххх, поляци с поляците... Като го има разработено, що не го внедрихте серийно, щяхте да избиете рибата... :oops:

http://www.youtube.com/watch?v=4g-Czo3C ... re=related

И трета част:

http://www.youtube.com/watch?v=ShBKPi3l ... re=related


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

rrumbo
новоизлюпен Фичо
Мнения: 5
Регистриран: 16/07/2012, 16:58
Контакти:

Re: ABARTH 595, 595 SS, 695, 695 SS и 126

Мнение от rrumbo » 16/07/2012, 18:15

Колега, може ли инфо какво ще да значи SS(essess), като разлика с модела без SS. Чисто технически.



Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост