Фиат 500 възкръсва

DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

Fiat 500 и 500C 0.9 TwinAir

:uh: Два цилиндъра, познат звук :twisted: Еее, има бая гъдели като балансиращ вал, модерни технологии, турбо..., ама иначе си е същият :P Ако си го бяха турнали отзад - на правилното място... Това вече е истински наследник на легендата! И въздушното охлаждане си искаме :uh:

:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=QqqLxUgB ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=y8npI_wY ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=MduEB5BlCjo" onclick="window.open(this.href);return false;
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=o3uHODYJ ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=u8PTnuJfYP0&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=kTDJ0x1v ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=K4CRhGVY ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Как работи Multiair двигателят - електронно регулира дълбочината на отваряне на клапаните според режима :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=5IrPcmMHqHE" onclick="window.open(this.href);return false;


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

260 коня от 1,4 литра... не е зле :)

http://www.tuning.bg/tuning/fiat-500-ab ... anik-25116" onclick="window.open(this.href);return false;


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

"Пета скорост" за двуцилиндровио дзвер :twisted:

Това което доста допада на водещия: "Звукът е нещо средно между скутер за доставка на пица, трицилиндрова Тойота Айго, Ситроен 2CV и малко като ФИАТ 126"

Да ме извинява, ама освен 126 другите са с различна схема на цилиндрите и единственото истинско сравнение е със 126 и разбира се предшественика 500... Но все едно, звукът наистина е ... ммм... нашенски... :P

:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=csax_LrCy9I" onclick="window.open(this.href);return false;


И блогче за 500 :arrow: http://fiat500usa.blogspot.com/2010/03/ ... ngine.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
Потребителски аватар
YaMaHa_YzF-R1
Фичо сан
Мнения: 438
Регистриран: 07/06/2006, 12:54
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от YaMaHa_YzF-R1 »

невероятно! много много добра колица!


DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

FIAT 500 Coupe Zagato

:hophop: [smilie=newsm44.gif] [smilie=newsm48.gif] [smilie=newsm68.gif]

Густо новина от Женева!!! ФИАТ официално обявиха, че проектът ще се качи на поточната линия!!! Бивало и да не... След такова ентусиазирано посрещане от страна на феновете :uh:

Дизайнерите на студиото Zagato и тези на FIAT се упражняваха заедно няколко месеца върху купе версия на фамозния мъник 500.

Резултатът е на салона в Женева. Всъщност 500 Coupe Zagato е римейк на автомобила от 1952 г., направен отново от италианското ателие. Настоящото купе е с 3,55 м дължина, междуосието му е цели 2,3, а височината - 1,49 м.

Под капака на красавеца се мъдри леко форсирана версия на 900-кубиковия 2-цилиндров турбомотор TwinAir със 105 к.с. Местата в малкия салон са 2 плюс 2. Джантите пък са 17-цолови и специално направени за 500 Coupe.

Концепцията излиза само в този нюанс на жълтото. Интериорът също е пипнат сериозно, използвани са еко материали и са добавени още технологии за свързване с интернет и т.н.

Предполага се, че FIAT иска да види реакциите на публиката и специалистите за автомобила, преди да реши дали има бъдеще за пазарна реализация. Но фактът, че е на щанда на концерна, а не на този на Zagato показва, че в Торино не желаят разработката да отмине просто така.


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

TwinAir агрегатът на FIAT е най-добрият двигател в света

:djentalmen: :580: :597: :622:

След като две поредни години 1.4 литровия агрегат на VAG, печели приза "International Engineof theYear ", сега дойде ред на иновативния TwinAir от FIAT, произведен съвместно с PSA. Двуцилиндровият агрегат спечели почти всички раздели в конкурса. Той е избран и за най-екологичния агрегат на годината, както и за най-добрия представител до 1000 куб. см. Освен с икономичния и иновативен агрегат, италианците доминират и при по-големите мотори. В категорията над 4000 кубика, V8 цилиндровия агрегат на Ferrari 458 Italia е без конкуренция, както и в категорията - "Performance Engine of the Year".
Ето и основните победители в подкатегориите:

International Engineof theYear - Fiat - TwinAir


BestNewEngine - Fiat - TwinAir


Green Engine of the Year - Fiat - TwinAir


Performance Engine of the Year - Ferrari 4.5-litre V8

Sub 1-litre - Fiat - TwinAir


1-litre to 1.4-litre - Volkswagen 1.4 TSI Twincharger

1.4-litre to 1.8-litre - BMW 1.6 turbo

1.8-litre to 2-litre - BMW 2.0 twin-turbo diesel

2-litre to 2.5-litre - Audi 2.5 turbo

2.5-litre to 3-litre - BMW 3.0 DI Twin-Turbo

3-litre to 4-litre - BMW 4.0 V8

Above 4-litre - Ferrari 4.5 V8

http://autoblogbg.blogspot.com/
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

:lol: Бих казал, че американците са се оакали и са направили "500 Баничарка" :roll: "Шедьовър..." :oops:

=======================

Вероятно не сте чували за Scagliarini Motorsports. Е, тяхното седалище се намира в Щатите и са специализирани в доработката на моделите от гамата на Fiat.

Последният им шедоьовър се базира на ненаситния мъник Fiat 500, обаче във версията подготвена от Zagato.

В крайна сметка илиза, че популярната малка количка е разкрасена от две компании, които са доста далеч една от друга.

Мъника от снимките ще се произведе в един екземпляр. Така нареченият Scagliarini Fiat 504 Coupé Zagato Elaborata използва шасито на оригиналния модел, двойно задвижване на колелата и множество карбонови акценти.

Впечатление веднага създават малките странични стъкла, които са решени в цвета на каросерията. Спирачната система е поверена на Brembo, а заводската изпускателна система е заменена с нова, дело на Ragazzon.

Специалния Scagliarini Fiat 504 използва 1,4-литровия турбо-агрегат с мощност 178 к.с., който е стандартен за модела.

http://www.tuning.bg/tuning/specialen-f ... azki-30506
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

Откритие на Екстън :wink:

75 причини да си купиш 500 вместо мини!

Малко е на английски, ама какво да се прави.

Here are 75 great reasons to choose a Fiat 500 over a MINI, courtesy of John Montgomery, President of the Fiat Lancia Unlimited car club.


75 Great Reasons to choose Fiat 500 over the BMW Mini*
– by John Montgomery, Fiat Lancia Unlimited, http://www.flu.org" onclick="window.open(this.href);return false;


Overall Comparison, Fiat 500 vs. Mini:

1. The Fiat 500 base price MSRP is $4600 less (-23%) than the base BMW Mini MSRP.
2. The Fiat has a 5 star European NCAP rating for driver & passenger safety. Mini has a 4 star rating on driver & passenger safety. Mini has 5 stars for rollover protection only.
3. The Fiat has better aerodynamic CD; Fiat: .35, base Mini: .37, Cooper S: .39
4. The Fiat base weight is 352 pounds less than the Mini’s base weight.
5. The Fiat’s maximum passenger/cargo capacity is 970 lbs., 154 lbs more than Mini’s 816 lbs.
6. The Fiat’s 34.8 ft. turning radius is over 3 foot tighter than the Mini’s 38 ft.
7. The Fiat’s ground clearance is 4.1 inches; the Mini’s ground clearance is 5.5”.
8. The Fiat has lower insurance rates than the Mini yet the same warranty; 4 years, 50K miles.
9. The Fiat has 3 year 36K free maintenance, includes car rental and is transferable!
10. The Fiat suspension sub frame is attached w/o rubber isolators that could fatigue or wear out.
11. Fiat has twice the percentage of USA/Canadian content and Fiat’s engine is made in Michigan.
12. Fiat parts prices compare lower in price than BMW Mini parts.

Exterior Comparison:

13. Fiat has 14 exterior colors but only two are $500 extra. Mini: 7 of 10 colors are $500 extra!
14. The Fiat is taller overall with more upright seating position for better road view than the Mini.
15. Fog lights on Fiat Sport & Lounge are standard. Fog lights for base Mini cost $250.
16. The Fiat Lounge has fixed glass sunroof standard. Mini has no such thing.
17. The Fiat electric sunroof is an $850 option but the Mini sunroof option costs $1000.
18. The Fiat has quieter DBA noise level at idle and at speed on the road.
19. The Fiat has lower emissions than the Mini as well as lowest in class.
20. The Fiat Bi-Halogen headlights use the latest hi-tech bulb and of course daytime running lights.


Interior Comparison:

21. The Fiat has more space within the wheelbase devoted to passenger room.
22. Fiat drivers fit up to the 90th percentile adult, up to 6’ 1” without bumping headliner. Drivers up to 6’3” fit well in the 500 without the sunroof option (which takes 2” headroom.)
23. Fiat rear seat passengers cover a 70th percentile, up to 5’9 without bumping liner.
24. The Fiat has more rear seat leg room, Fiat 32.2”, Mini has 29.9”.
25. The Fiat 500 has 6.5 cubic foot trunk space, more than the Mini’s 5.7 cu. ft.
26. The Fiat has a longer luggage floor w/ seats upright, even though it’s shorter outside.
27. The Fiat 500 has a longer luggage floor with the seats folded down too!
28. The Fiat holds 30 cu. ft. of cargo w/ seats folded down; the base Mini only 24 cu. ft.
29. The Fiat base front passenger seat has storage compartment under seat cushion. Mini does not.
30. The Fiat has an outboard top seatback lever and inboard lower lever for rear passenger egress.
31. Centralized pod instrument bezel on the Fiat is directly in front of the driver, not on Mini.
32. Fiat driver levers; switches & controls are much easier to reach than the BMW Mini.
33. Fiat drivers do not need to tilt their head to see the heater controls, only look down.
34. The Fiat gear shifter is closer at hand than the Mini and a very short throw.
35. The Fiat center armrest is standard; the Mini center armrest is a $250 option.
36. Fiat offers heated seats & mirrors for less than Mini’s $750 cold weather combo package.
37. The Fiat 500 has an HVAC system with micron air filter for the cabin, even on base models.
38. The 500 offers “equivalent temperature” sensors, changing settings based on inside and outside conditions of temperature, humidity and airflow.
39. The Fiat includes a security system as standard, a $500 Mini option.
40. Tom-Tom docking feature on Fiat eliminates wires or plug-ins to cigar lighter.
41. The Fiat offers a superior “Blue & Me” interactive link w/ steering wheel controls & USB port.
42. Fiat’s Blue & Me system is $400 option, a similar system is a $1750 package on the Mini.
43. The Fiat has “Eco-Drive”, a down load application to review driving habits.
44. The BOSE 6 speaker system made for the 500 uses 50% less energy & 30% smaller hardware.
45. The Fiat BOSE audio has amps under the front passenger seat, out of the way.

Performance Comparison:

46. The Fiat manual gets better mileage; the Fiat 30/38 MPG vs. Mini’s 28/37 MPG.
47. The Fiat does not require premium fuel. All Minis require at least mid grade 91 octane!
48. The Fiat 500 has a better power to weight ratio than the Mini base 1.6 engines.
49. The Fiat has patented Multi-Air valve technology, unavailable on the Mini.
50. The Fiat Pop, Sport & Lounge all have a stainless steel exhaust system standard.
51. The Fiat has hydraulic cam followers; Multi Air system reduces pumping losses.
52. The Fiat 6 speed automatic is $1000 option; mates buying the Mini pay $1250.
53. The Fiat automatic transmission has a one touch shifter + or -.
54. Fiat has a dashboard “Sport” switch sharpens steering and auto trans shift points.
55. The Fiat “hill holder” keeps the manual car from rolling back (or forward too) on grades.
56. Fiat has traction control standard. It’s an option on base Mini for $250.
57. The Fiat’s “HBA” hydraulic braking control compensates for pressure in panic stops and lowers actuation time for maximum braking force.
58. Fiat braking “EBD” reads actual wheel speed data for faster brake response times.
59. The Fiat “ESP” calculates wheel longitude and lateral grip, cutting in when wheel slip is beyond parameters by adjusting throttle input and opposite wheel brake bias.
60. Fiat’s “ASR” reduces wheel slip at all speeds and adjusts torque for grip detected.

Safety Comparison:

61. The Fiat has 7 airbags standard while Mini has only 6. Fiat includes driver’s knee airbag.
62. The Fiat has double seatbelt pretensions to tighten in a crash event sequence. Mini has only single belt pre-tensioners. All Fiat seats include 3 point belts and reactive head restraints.
63. The Fiat has a lower forward vision angle of 8%, Fiat driver sits more upright.
64. The Fiat’s narrower “A” pillars are of high tensile steel for safety w/ better visibility.
65. The Fiat front & rear seats have anti submarine devices to prevent sliding under belts.
66. The Fiat has breakaway foot pedals in high impact frontal crashes to protect feet.
67. The Fiat has soft energy impact hood area in case the car ever strikes a pedestrian.
68. Fiat’s “FPS” (fire prevention switch) cuts off and stops the electric fuel pump in a crash, even a rollover crash. Then the Fiat automatically turns on the hazards, interior lights & unlocks doors.
69. The Fiat’s interior trim is flame resistant. Mini does not use flame retardants.

Heritage Comparison:

70. Fiat since 1899 is an independent manufacturer. Mini was BMC, now owned by BMW.
71. Fiat owns Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, New Holland Tractors, Kobelco Construction Equipment, Magnetti Marelli and Teksid, the world’s largest engine foundry.
72. The original Fiat 500 appeared in 1957, the original Mini in 1959.
73. The Fiat 500 is sold in 90 countries; more than the BMW Mini.
74. Enzo Ferrari drove a Fiat to work daily. However, Enzo also owned a Mini and loved it too!
75. Fiat SpA holds the record for most European Car of the Year Awards (Fiat 500 won in 2008), most World Rally Championships, most Formula One Championships.

http://www.fiat500usa.com/2011/04/75-re ... -mini.html


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

:mrgreen:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »



Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

Изображение


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

Страницата на МултиЕър http://www.fptmultiair.com/


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

Рекламка - "Съблазън" :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=cpi2IAec ... r_embedded


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

За 2012 се очертава Abarth 500 Spider :)
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3031
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Фиат 500 възкръсва

Мнение от DeYaN »

Рекламка с чичо Чарли :mrgreen:

http://autoclub.bg/index.php?menu=16&id=7253


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...
Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта