Фиат 500 възкръсва

Потребителски аватар
YaMaHa_YzF-R1
Фичо сан
Мнения: 438
Регистриран: 07/06/2006, 12:54
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнение от YaMaHa_YzF-R1 »




dAnI
сър Фичо
Мнения: 1173
Регистриран: 02/08/2005, 12:44
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от dAnI »

Охх на дедоооо :twisted:



Потребителски аватар
YaMaHa_YzF-R1
Фичо сан
Мнения: 438
Регистриран: 07/06/2006, 12:54
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнение от YaMaHa_YzF-R1 »

Джанти 17-ки, 205 гума и 330мм предни дискове - представям си какво има под капака, че да са му нужни такива спирачки!



dAnI
сър Фичо
Мнения: 1173
Регистриран: 02/08/2005, 12:44
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от dAnI »

А я какво имаме тука до офиса :shock:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
YaMaHa_YzF-R1
Фичо сан
Мнения: 438
Регистриран: 07/06/2006, 12:54
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнение от YaMaHa_YzF-R1 »

Е НЕ! Не 1 ам 3 направо! евала :) лакомии...



Потребителски аватар
ogi
г-н Фичо
Мнения: 190
Регистриран: 26/04/2007, 19:41
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнение от ogi »

:lol:
Последна промяна от ogi на 12/04/2009, 07:02, променено общо 1 път.



dAnI
сър Фичо
Мнения: 1173
Регистриран: 02/08/2005, 12:44
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от dAnI »

ogi написа:дани каде ти е съпото офисче казваи да ги видим не бъди егоист да си ги гледаш само ти
Отивате на ул. Голаш 12, има едно вътрешно паркингче с бариера - е там седят :D



DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3017
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN »

ааааааааааааааааааааааааааааааааааааа ще припръскаааам :skior2: :506:


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3017
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN »



Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

dAnI
сър Фичо
Мнения: 1173
Регистриран: 02/08/2005, 12:44
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от dAnI »

:twisted:



Потребителски аватар
YaMaHa_YzF-R1
Фичо сан
Мнения: 438
Регистриран: 07/06/2006, 12:54
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнение от YaMaHa_YzF-R1 »

:579: :579: :579: :!:



DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3017
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN »

ФИАТ 500 Абарт Асето Корсе в ТопГиър :twisted:

:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=15fVeFJ3yFA


Касета ди трансформацьоне Абарт 500 ессе-ессе :twisted:

:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=44D8qIdF ... re=related


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

dAnI
сър Фичо
Мнения: 1173
Регистриран: 02/08/2005, 12:44
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от dAnI »

Изображение
Fiat 500 Abarth: Чиста отрова
Силовото подразделение на Fiat е легенда за ценителите на италианските моторни спортове, затова и сърцата им бяха сковани от печална пустота в годините на неговото отсъствие. Ето че сега „скорпионът” се завръща, внасяйки отново светлина в душата на заклетите си почитатели. По този случай решихме да „подгоним” една от най-лютите модификации на модела 500.
Дълги години Abarth, състезателната марка от близкото минало, не бе смущавана в дълбокия си зимен сън. Наскоро обаче „отровният скорпион” се завърна на сцената с нов запас от енергия и подновено желание да впива жилото си. Излагането на няколко олдтаймера от заводската колекция на Abarth при откриването на новата автомобилна работилница в Торино-Мирафиори явно се е сторило недостатъчно на италианците, които решиха да разпратят по специално подбраната дилърска мрежа и два съвременни спортни модела. В същото време развиващият 160 конски сили Grande Punto Abarth и модифицираният вариант на 500 (135 к. с.) са и отдаване на почит към традицията, започната от Карло (Карл) Абарт. На 15 ноември 2008 година този знаменит мечтател щеше да навърши 100 години.

Машина на времето


Екипиран с 1,4-литров турбодвигател, наточеният дребосък предизвиква асоциации с машина на времето и силно напомня за модела 1000 TC, от който в периода 1961-1971 г. бяха произведени хиляда бройки. Тогава неговата мощност бе 60 коня, но по-късно се покачи на 112. Имайки предвид незначителното тегло на автомобила (600 килограма), тези показатели бяха достатъчни да го превърнат в малка ракета на колела. Отличителните му белези, започвайки от карирания червено-бял покрив и завършвайки с масивните брони и хищната предна решетка, сега са интерпретирани в условията на новото време. Зад предната маска са разположени отворите за въздух, водещи към водния радиатор, тези на двата междинни охладителя, както и входът на каналите, отвеждащи въздушните маси към спирачките. Върху късия преден капак пък откриваме малък въздухозаборник, под който се намира турбокомпресорът. Сребристосивото лаково покритие и червените коруби на страничните огледала също притежават автентично излъчване. И накрая по цялата каросерия, както и отвътре, изпъкват състезателни ленти, цветни емблеми и самонадеяни надписи с името на легендарния австрийски мотоциклетист и предприемач.

Липсва единствено отвореният заден капак, който в най-добрите времена за марката - 60-те години, бе просто задължителен. Всъщност неговото отпадане си е съвсем логично решение на автомобилните дизайнери, тъй като четирицилиндровият двигател вече не е разположен отзад, както беше в 1000 TC (с платформа, заимствана от Fiat 600). Според Лео Аумюлер, който в собствения си гараж полага грижи за няколко подготвени от Abarth екземпляра, по този начин откритият двигател имал достъп до повече охлаждащ въздух. Освен това той твърди, че ъгълът на стърчащия капак повлиява благоприятно върху цялостната аеродинамика на каросерията. При новото издание, от друга страна, отговорен за повишената притискателна сила и по-ниското въздушно съпротивление е спойлерът върху покрива. Макар да приема по-ефективното настоящо решение, хер Аумюлер си остава запленен от необичайната гледка на първообраза, движещ се със „забравен” отворен капак.

Скорпионът атакува


Стартираме двигателя, за да проверим как възкресителите на Abarth са пресъздали неговите едновремешни добродетели. Запалването и звукът на мотора пораждат същото припряно вълнение, което изпитваха и познаващите отблизо предишните модели на марката. Малкият спортист набира по-чевръсто, отколкото човек би предположил по неговото звучене, тъй като двата накрайника на изпускателната система приглушават гърленото ръмжене на двигателя. В средния диапазон на оборотите 16-клапановият мотор впряга достатъчно мощност и охотно продължава да развърта, следвайки повелите на седналия зад волана късметлия. След натискане на бутона на централната конзола, който изпъква с многозначителния надпис Sport, задвижващият агрегат за кратко мобилизира върхова тяга от 206 Нм. Лостът на трансмисията има перфектна водимост, а и самата предавателна кутия работи прецизно – за съжаление налични са само пет степени, последната от които е по-скоро „дълга”.

Предните колела на топчестото „джудже” жестоко задират асфалта, затова от съображения за сигурност е монтиран електронен блокаж на диференциала, който разпределя оптимално въртящия момент. Максималната скорост на Abarth 500 е 205 км/ч, а системи за безопасност не липсват – контрол на сцеплението ASR, антиблокираща система ABS, както и спирачен асистент. 16-цолови колела и 195-милиметрови гуми предават силите на турбомотора към асфалта, ускорението до 100 км/ч става за осем секунди. Боядисани в червено апарати и по-щедро оразмерени спирачни дискове спират 1100-килограмовия „куршум” за около 40 метра. Не толкова впечатляващи, от друга страна, са твърдото окачване и прекалено лекият волан.

Дори ентусиастът зад кормилото да е висок на ръст, издължените спортни предни седалки са готови да му предложат удобно място. Като цяло на първия ред пространството е обилно, отзад обаче коленете ви ще се чувстват притиснати и ще трябва малко да си приберете главата. Сплеснатият в долната си част волан предлага удобен захват. Приятна състезателна атмосфера създават също алуминиевите педали и покритият с кожа скоростен лост. Преносимата, интегрирана в бордовата електроника навигационна система пък се отличава с развеселяваща опция - в нейната база данни са включени по-известните европейски състезателни трасета. Който прави обиколки на "Хокенхайм" например, може да анализира в детайли своето изпълнение. Ние, разбира се, се възползвахме от това малко удоволствие и веднага заламтяхме за още повече мощ. Ако и на вас посочените характеристики ви се струват незадоволителни, можете да разгледате каталога на версията, оборудвана със 160 коня, или този на Abarth SS Assetto Corsa. Последният ще бъде произведен само в 49 екземпляра с тегло 930 килограма и зверска мощ от 200 конски сили.


Текста е взе от http://www.auto-motor-und-sport.bg/?act ... t&rec=4455



DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3017
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от DeYaN »

Новият автомобил на FIAT - Abarth 500 coupe има всички данни за да претендира за титлата "Най-вълнуващ автомобил на 2010"! С новата си кола Abarth ще има гама от три модела, за да заеме достойно мястото си на пазара на спортните автомобили, след лансирането на Punto Abarth и малкия му братовчед 500 Abarth, който ще тръгне в продажба през февруари.

От FIAT са избрали или са имали късмета да стартират подобен автомобил именно във времето, когато за купувача звучат вълшебно думите даунсайзинг, малко и икономично. Ако в този момент Mercedes възобнови отново производството на Smart Roadster и го предложи на по-приемлива цена и тази кола би имала сериозен успех.

Abarth 500 coupe използва платформата на новия FIAT 500, има задвижване на предните колела и разполагане на двигателя отпред. При разработката на колата са положени максимални усилия за колкото се може по пълно използване на възли и агрегати от новото малко "фиче". Използването на алуминиеви елементи и ниската стойка на колата ще осигурят отлично пътно поведение и маневреност на колата, неща които бяха синоними на името Abarth от миналото, докато компактните размери правят идеално автомобилчето за използване в стеснените градски условия.



Автомобилът има определено агресивен изглед с огромната си радиаторна решетка, червената лента отстрани с надписа Abarth, въздухозаборниците до нея и на предния капак, както и вентилационните отвори зад предните колела. Покривът на колата е панелен и лесно може да се сваля, което автоматично дава правото на автомобила да влезе в територията на тарга-колите и да осигури директен достъп до природата на пътниците в нея. В същото време са избегнати сложностите с прилагането на механизъм за прибиране на покрива в багажника и съответно не е натоварена цената на колата.



Състезателното начало царува и в интериора с индикаторите на турбото, скулптурните състезателни седалки и воланът с изравнена долна част. В помощ на пилотите на малката ракета е системата на Fiat Torque Transfer Control (TTC), която играе ролята на блокаж на диференциала за да увеличи сцеплението на колелата в завоите. Червен индикатор на таблото подсказва на пилота, кога е време да смени предавката и то в два варианта на управление - за максимална динамичност или за максимална икономичност.



В Abarth винаги са били фенове на форсажа на малки мотори още от самото начало. Най-вероятен кандидат за попадане под капака на новата малка бегачка е отличният 1,4-литров, турбо мотор на 500 Abarth, осигуряващ мощност от 136 к.с. и максимален въртящ момент от 180 Nm или на варианта му с мощност 158 к.с. При маса на колата около тон, ускоряването от 0 до 100 км/ч ще става за около 8 сек. за първия и за 7 за втория вариант.


Виж този сайт!

Изображение


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

DeYaN
сър Фичо
Мнения: 3017
Регистриран: 13/08/2005, 02:35
Местоположение: Пловдив
Контакти:

УРААААААААААААААААААААА

Мнение от DeYaN »

НАСЛЕДНИКЪТ!!!

Изображение

Fiat пуска серийно бензинов двигател с 2 цилиндъра от 2010
23.12.2009

Вчера в Рим шефът на Fiat Group, Серджо Маркионе, представи производствения план на групата за 2010 и 2011 година.
Една от най-интересните новини е, че през следващата година ще видим много очаквания нов малък бензинов двигател на групата. Той ще има своята премиера при малкия Fiat 500.

Новаторският турбодвигател е с работен обем 0.9 литра и два цилиндъра и разполага с технологията на Fiat Multiair. Тя контролира всмукателните клапани в зависимост от нужната мощност на автомобила в дадения момент.

От Fiat казват, че новият двигател предлага същата мощност и динамика като по-голям атмосферен двигател с четири цилиндъра, вредните емисии и потреблението на гориво обаче, са значително по-малки. Като допълнение към по-ниския разход, двигателят с два цилиндъра е с 20% по-лек и има доста по-компактни размери в сравнение с 4 цилиндровия си събрат при една и съща мощност.

„Това е максимален израз на концепцията за намаляване на размера и разхода (downsizing). Новият двигател предлага по-нисък разход на гориво и вредни емисии без да дава отражение на мощността и динамиката”, заяви Маркионе. Новият бензинов турбодвигател с два цилиндъра ще има два варианта на мощност – 80 и 105 к.с.

Наред с него от Fiat ще предложат и атмосферна версия с мощност 65 к.с., също комбинирана със системата Multiair. На по-късен етап от фирмата ще предложат и CNG (компресиран природен газ) версия на този двигател. Очаква се новият двигател с два цилиндъра да бъде предлаган скоро в Европа освен с Fiat 500, също с Panda и Punto EVO.

http://news.automedia.bg/read/8595.html


Ми той умрял, ма... Ко!? Не!!!

[22:17:55] 6liopar: оооооо, не мога аз на [душ] кабина!!! Имам клаустрофобия...
[22:18:33] tekilaaa: каква клаустрофобия бре!? 126 караш, за клаустрофобия ми говориш...

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта